Páginas

martes, 28 de octubre de 2008

Adeu ovelles (snif...)


Molts pensareu que no és lògic. Jo que tinc una secció dedicada a les cagades dels altres programes de l'emisora estic trist perquè un plega. Però pense-ho. Quan omplia amb les frases del eugeni o del seu colaborador? Bastant temps. Merda.

Ara en serio, en una emisora de televisió gran és normal que hi hagi programes que desapareixen, però en una petita emisora local...fa pena. Primer va ser lEntitats.Edu i ara L'ovelles elèctriques. Aqui us deixo amb l'imatge del enterro.


Ja hem vist que molts aprecieu el sergi i vau votar que era molt vell (2) cabrons eeeeh XD altres (2) que estava bé. Ara, el cabró que va posar que era millor que jo...Gracies. Una crítica negativa significa que estic fent bé el programa.

Només hem queda comentar que el dilluns dins de l'aplec satanista li dedicaré una petita part amb els millors talls. Adew i fins dilluns a les sis. XDXDXDXD

No hay comentarios: