Páginas

martes, 18 de noviembre de 2008

Foto per la radio


WOLAAAAAAAAAA!!!! Com esteu? Espero que bé. Poca gent que deu llegir aquest blog, al menys que estigui sana. Físicament parlant.




Aquesta setamana tampoc tinc molta cosa a dir. El cap de la radio, el senyor Sergi de Dios (colaborador habitual de l'aplec satanista) va enviar un email a tots els colaboradors demanant una fotografia per penjar a la web.

Jo vaig pensar: "Ha de ser una fotografia que expresi directament el meu paper a rádio Sant Quirze". Que hem fet amb la temporada i esqueitx que portem. Hem fet un parell d'entrevistetes a les forces polítiques del poble. Hem fet la denúncia social. I ara faig la secció de cagades i zapping de la ràdio. Crec que el millor que puc fer és aixó...





Que creieu? Representa el que faig perfectament!!! Ara només fa falta veure si el Sergi ho veu igual que jo. Us esper-ho dilluns a les 6. ADEW

1 comentario:

la Canica Azul dijo...

La foto és perfecta i el zapping esta de coña . També estaria bé que tornessi Gualberto
Saludos Xavi