Páginas

sábado, 3 de octubre de 2009

Moments musicals al Crit al Cel

Hola a tots!

Bé primerament estic una mica avergonyida (uns mica eh?) per el tema de Santa Tecla. I com que sóc una noia com cal per a tots aquells forofos de Santa Tecla, enamorats de ST o simplement a Tarragona: Que em van agafar en un momen dolent, i se'm va escapar la frase, així que prometo que aniré a ST l'any que bé (o d'aquí dos anys o quan algú vulgui venir amb mi) i llavors comentaré què tal, perquè bé, escplicat com ho vaig fer jo (que és el que posava al programa de ST '09) no semblava massa apacionant. Tot i que diuen que les aparences enganyen, o no?

I un cop dit això doncs passem al pla principal. Com que vam dir que aniríem penjant el que diem a la ràdio (a part de les parides vàries que sempre s'escriuen aquí) doncs a complir. I el Xavi en el seu post es va deixar la cançó dels "fesolets" així que aprofito per posar-la jo a més a més de les dues cançons anterios que ens va portar en Felip. Les traduccions i les interpretacions de les cançons no les tenim, però com que ningú les demana, pa i aigua tu. I sense més dil·lació aquí teniu els tres vídeos:





I res més perquè el PC comença a fer coses rares, però abans i perquè estic generosa us poso el millor vídeoclip del món (val, potser no és el millor, però ROCK'N'ROLL BABY! xD, adorem a Sasha Baron Cohen)



Petons!
Maria* (P.D: aniré a veure Red Piano!)

No hay comentarios: