Páginas

sábado, 30 de enero de 2010

Un toc femení (i parlant d'escots)

Bona tarda amics meus (com diria en Quimet, que ara amb tot això del Cristiano el tenim molt deixat de banda).
I després d'aquest "OMG la Maria també ha de parlar de fútbol, perquè" em proposo a aportar material audiovisual sobre el tema que va ser cuidadosament tractat la setmana passada (sease no ensenyant escot al Xavi). I no, no seran fotos meves marranots (bé, que no sé si teniu masses ganes de mirar-me les carns, però així no queda tant egocèntric) però potser us interessa.
No us posaré una fotografia de cada tipus d'escot perquè arriba un moment en que els veus tots iguals, i sinó sempre podeu anar al facebook i mirar les amigues d'un que jo em se, si o no? 

No, el que us porto són les curiositats, una que us pot deixar més o menys freds i l'altre que de ben segur us puja els "ànims".

Aquí teniu aquell invent del que vaig parlar, o més ben dit, de l'assassinat de l'escot...el tapaesctots.
"Adéu a les mirades furtives dels pits" aquest és el nom de tan meravellós producte (ufff, quanta ironia). Per l'amor de Déu, que serà després... tornar a posar de moda els cinturons de castedat o les bragues de iaia per no ensenyar ni un cenitímetre de carn?
Sigui com sigui, i tot i estar en contra d'aquesta mena de  copeed mida XXL, els japonesos segueixen tenint idees que em fan riure molt.
I ara us deixo el vídeo que vaig prometre i que vaig trobar per allí (sease Taringa!). Ja em veig a tots els del ECAC recollint firmes per aconseguir portar el programa de Fort Boyard a espanya. Divertiu-vos!


Ja ho posa el Youtube "este vídeo puede no ser apto para menores" 
I jo ara espero amb ganes el meu Dr.Amor...que vindrà dilluns...♥♥♥♥♥♥

I a tots vosaltres un petont que estic de molt bon humor
Ens veiem!

Maria - Un Toc Femení


2 comentarios:

Anónimo dijo...

(o)(o)
(o)(o)
(o)(o)
(o)(o)

Pits...Aiiii! I no és per portar-te la contraria però Fort Boyard ja es va emetre a Telecinco fa uns anys...

http://www.vertele.com/programas/detail.php?id=1794

Anónimo dijo...

ole las mujeres!!

autèntic anònim