Páginas

martes, 14 de septiembre de 2010

No probéis esto en casa (R.I.P. Mama noél)

2 comentarios:

Maria, em feia pal loginmear-me dijo...

M'obligues a comentar...Xavi, jo sé que tu saps anglès i tota la pesca, així que no t'inventis traduccions perquè t'has deixat que era la xemeneia de l'amant. Això canvia la cosa eh senyor pare noel?!

Fins aviat!
Maria

Factor Xavier dijo...

@Maria, em feia pal loginmear-me: Que sápigues que això ha estat lleig. No comentes, ni fas cap entrada en tot l'estiu i el primer que em dius és que no m'inventi les traduccions?

Si no he possat el tema de l'amant és perquè ja hi ha prou remombori amb la mort de la Mare noel com per dir que tenia un amant.

Una mica de respecte als morts, si us plau. Que encara que parlis de cor no sóm Salvame ni jo J.J. Vazquéz...