Páginas

martes, 24 de noviembre de 2009

Programa del 23 de novembre - 80 Crits


Bona tarda gent! Com va tot? No m'acabo de creure que ja portem 80 programes. Si és que en el fons em sento com si fos el pare d'una criatura. Comences una cosa en parella amb tot la il·lusió del món i acabes veient que no podràs fer mai el que tu pensaves perquè la gent associa el teu fill amb tu i el miren malament.

Tot i això el programa del dilluns va sortir força bé. El quique va parlar, si parlar no la va destrossar, de Luna nueva i de la nova peli de Sam Mendes, Un lugar donde quedar-se. A la versió original vam donar la noticia dels nous discs de My Chemical Romace i REM i vam saber que, excepte la Maria, tot l'equip del crit al cel són uns "vagos" .

El Raul va parlar de tetes i el nostre duel va acabar en empat després de que m'acusés de dir que fa plagi quan jo no ho he dit. (Que per cert podeu votar a l'enquesta quin preferiu)

Per acabar la Maria va parlar de llencaria masculina (ho podeu veure més a baix), cosa que ens va traumar a tots, i l'Ivan va tornar a repassar l'actualitat televisiva en froma de concurs que va guanyar el millor. JO

I ara ve el gran moment de la meva actualització. El moment de la setmana.

L'Ivan i la Maria van dir que aquesta setmana no fes una selecció i que el públic pogués votar entre 12 moments.Després de llegir la llista he decidit que, com que hi ha moltes perles, aquesta setmana podreu votar sobre el programa en global.

1- Zas en toda la boca. Encara que sembli que només jo rebo el programa del dilluns va tenir molts moments dignes de Peter Griffin.

- Xavi el twitter és famós, tu no ho sé
- A que tens alergia? A tu Xavi.
- Escoltem contry... No Maria.
- Qui porta boxers de cotó? El meu pare els porta.

Ja sé que la meitat anaen a mí, però l'altre meitat no. Va en serio...

2 - Errors de la Maria. La Maria té dues coses que li encanta trepitjar i maltractar. Una sóc jo i l'altre és la llengua catalana.

- Encara no m'he posat un Bikina
- S'ha fet un trasplantament de pit
- (Conjunt de frases intraduïbles en la fonètica catalana)

3 - WTF?!!! I per acabar la categoria on manen l'Ivan i el Quique. Després d'això que em diguin qui és meeix més hòsties gratuites.

- JO no mossego formigues.
- Aviam si hi ha algu més? Toc toc. Si que hi ha alguna cosa més. (veridic, queixeu-vos al quique)
- Ah, ara ho he pillat...

Si voleu saber tot el context de les frases descarregueu-vos el programa (pel bloc o per la web de la emissora), escolteu-lo i voteu l'enquesta. Comentar no estaría de més però ja ho dono per impossible.

Ens escoltem el dilluns que bé a les 6 amb el programa número 81.

ADEW

1 comentario:

Anónimo dijo...

Porteu 70, no 80