Páginas

lunes, 2 de noviembre de 2009

Curso del 62

Sí, ja era hora que m'estrenés per aquí el blog... però tampoc us emocioneu. És dilluns i, per tant, em trobo preparant la meva secció a última hora -cosa molt habitual últimament, prometo portar-ho al dia alguna setmana- així que posaré quatre frases mal estructurades i apa, al lio!

Navegant per Internet m'he trobat amb la revel·lació de la temporada (parlo de TV perquè sí, se suposa que lo meu és la TV), i aquesta va dedicada al Quique, el major fan dels realities que conec: Curso del 63 tindrà una segona part... anomenada Curso del 62. Aquí us deixo un vídeo, de la mà de El Jueves.

PD: Òbviament, això de la segona part m'ho he tret de la màniga.

El Crit al Cel, rigor periodístic.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Mare meva quin rigor...